Captain Mochi ★
Super High School Level Hero ☆


WE ARE THE PRIMALS

WE PLAY PRIMAL SONGS

#ARE YOU ENJOY #also that moggle mog performance was perfection #random sill post

#disney #tangled

whosthewhatnow:

thefrogman:

There is also a death for the immortal jellyfish. He is very bored.

Artwork by Chris Gugliotti [webcomic | tumblr]

I drew another thing
#omg lol #random #comic

#haha #random

abnormal-fallen-angel:

chainedchaos:

the-game-spirit:

do you ever just sit there listening to music

and you just

imagine scenes that just flow with the song

like they have literally nothing to do with the song and are completely without context

but they just

look

so

cool

OH GOOD I’M NOT ALONE.

I MAKE LITTLE FAN VIDEOS IN MY HEAD

#I like to make anime openings in my head oop #random

accioharo:

IT’S NOT COPYING YOUR COMMENTS FOR SOME REASON:

  1. Is it from Target? I think that’s where we got that one. Most of my big 1/8 figures are actually on this hutch I have. I’m gonna take pics of all my shelves when we’re done.
  2. Ahh really? How much are you selling her for? She’s not super high on my list because I already have the first Good Smile Madoka as well as Godoka, and I want the maiko Madoka more, but I might consider it. 
  3. FOR THE KEYCHAINS I just string them all together in a ‘chain’ and then use a tack to hang them onto the side of the shelf. But this doesn’t really work for some keychains, because many don’t have a ring on the bottom as well like these two. For the ones that don’t… I haven’t really figured out a great way to display them tbh. 

The one I have is from Walmart. I wanna get a better shelf for my scales, but I plan to move within the next year and it seems like a waste to get one, set it up, and have to take it down shortly after (plus no room lol).

I don’t actually have a price for her. I myself only paid ~$50 for her (minus shipping but I was already getting a bunch of stuff in the same amiami order so I doubt she really contributed that much) so I’m not expecting that much for her. I hear ya- it’s a lovely figure but since I had to choose, I chose my other good smile (and I’m not even counting Godoka- gonna keep her lol) I love the maiko one but it’s soooo much. Maybe one day after I graduate and I can splurge more.

Oh a tack- so obvious but I didn’t even think about it at the same time. lol I tried a tack once on the cork board I keep my phone straps on, but a lot of them don’t sit right on it. Probably worth a try on the bookshelf. lol

#accioharo

Random APH Fact of the Day #95 

hetainfo:

England is the “king of losing things”, and, according to France, he is “somehow extremely useless when it comes to matters not pertaining to himself or America” (x)

#lol #hetalia

magical-girl-fanart:

OTTMi

magical-girl-fanart:

OTTMi
#cardcaptor sakura

pardonmybloomers:

cuteshanghai:

spooky sweater 85 rmb
here

get on my body

pardonmybloomers:

cuteshanghai:

spooky sweater 85 rmb

here

get on my body

#fashion

the bf is starting up the evil within

rip me

(I hate scary games ;;)

#random sill post